poniedziałek, 8 listopada 2010

Moje pierwsze wyzwanie

Odważyłam się wziąć po raz pierwszy udział w wyzwaniach Scrapujących Polek. Zdecydowałam się na karteczkę. Miała być z aniołkiem i w oprawie koloru nieba.
Najpierw zrobiłam karteczkę w kolorze blue. Ponieważ nie mam jeszcze zgromadzonego w dużej ilości materiału do scrapowania - użyłam na tło niebieskiej serwetki. Potem jeszcze aniołek, kwiatki, koroneczki i ........już:)))) Karteczka gotowa :)


Potem jednak zaczęłam mieć wątpliwości. A może nie jest zbyt ciekawa, ładna.
Zrobiłam więc drugą. Tym razem w czerwieni (zachodzące słońce). Dodałam wstążeczkę, kokardkę, gwiazdeczki.
Końcowy efekt chyba niezły :)


Wysłałam tę czerwoną. Może dobrze, może nie:)
Ale debiut pochwalono.
Możecie sobie wyobrazić jak potrzebne były mi te słowa. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że droga przede mną jeszcze daleka do doskonałości, ale takie słowa zawsze uskrzydlają :)))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz