środa, 10 listopada 2010

Upominki:))

Jutro idziemy do Ani. Postanowiłam więc przygotować Jej karteczkę. (Właściwy prezent dałam wcześniej).
Karteczka trochę w stylu retro. Wykorzystałam wycięty obrazek, bo może umieszczę ją w karteczkowych wyzwaniach Scrapujących Polek. Dodałam koronki oraz wycięte z serwetki kwiatki. Wewnątrz karteczki także nalepiłam takie same kwiatki.



I oczywiście życzonka.



Zrobiłam jeszcze ramkę dla Dominika. Umieściłam w niej zdjęcie Dominika i Jasia. Niestety wydrukowane, ponieważ wcześniej nie pomyślałam o zdjęciu i nie wywołałam żadnego z Dominem.

Rameczka bardzo skromna, ponieważ w swoich zasobach nie posiadam wiele elementów odpowiednich dla chłopca.
I tyle na dzisiaj.
Muszę porobić zdjęcia moich wcześniejszych prac i wstawić je tutaj. Niestety brak czasu daje się we znaki. A tu święta za pasem. Trzeba więc i trochę bombeczek i trochę karteczek wykonać:)))))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz