czwartek, 11 listopada 2010

Wspomnienia :)

Dzisiaj przedstawię dwa scrapy - wspomnienia. Znalazłam stare zdjęcia rodziców jeszcze z okresu narzeczeństwa. Postanowiłam je wykorzystać do zrobienia scrapów. Oba wykonane są w jasnej kremowej kolorystyce.
Do zrobienia pierwszego wykorzystałam koronkę bawełnianą i taśmę imitująca koronkę, kwiatki z materiału i złote gwiazdki.
Oto efekt końcowy:))))








Tekścik napisałam sama, a kwiatek z koronki jest moim pierwszym własnoręcznie zrobionym.

Drugi scrap jest połowę mniejszy. Użyłam tylko jednego zdjęcia. Skleiłam dwie warstwy bazy wycinając w zewnętrznej okienko na zdjęcie,
Zdjęcie wkleiłam na skos, a brzegi okienka pomalowałam złotą farbą.




Trzy białe kwiatki wykonałam sama ze zwykłego papieru ksero. Ponadto wykorzystałam cekiny (jako środki), srebrne i złote gwiazdki oraz kwiat z koronki.
Oba scrapy maja dla mnie wartość sentymentalną. Może wykonam kilka podobnych ze starych fotografii???!!!!
A do przechowywania przydałoby się pudełko. Jak znalazł wyzwanie ze Scrapujących Polek - ozdobić pudełko od butów. Wymagany element: korona i koronka.Może mi sie uda coś zrobić fajnego.
Chciałabym robić lepsze prace niż do tej pory. No cóż !!!!!!! Trening czyni mistrza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz